Retourneren

Retourneren bij KAPPERS ONLY kan slechts in het geval van een verkeerde levering of het een fabricagefout (garantie) betreft. Mocht u in verband met een fabricagefout een artikel willen retourneren, dan gelden de volgende voorwaarden:

Neem contact op met onze klantenservice via tel. 020-2101420. Wij bespreken met u waarom u het artikel wilt retourneren en bij akkoord ontvangt u van ons een RMA-formulier met retournummer.

Stuur uw bestelling via PostNL of DHL-pakketservice binnen 3 dagen na ontvangst retour voorzien van:

  •         Volledig ingevuld RMA-formulier
  •         Kopie van de factuur

De retourzending dient voldoende gefrankeerd en goed verpakt te zijn. Artikelen dienen in de onbeschadigde, niet beschreven, originele fabrieksverpakking te zitten, compleet te zijn, ongebruikt en onbeschadigd. U ontvangt tijdens het telefonisch contact het juiste retouradres waarnaar het artikel gezonden kan worden.

Zodra wij het artikel volgens bovenstaande voorwaarden retour hebben ontvangen wordt het bedrag binnen 14 dagen op uw rekening teruggestort. Volledigheidshalve: geopende artikelen die niet voldoen aan bovenstaande voorwaarden blijven uw eigendom. Deze artikelen worden naar u teruggestuurd en de gemaakte kosten zullen in rekening worden gebracht.

Verkeerd geleverd

Voor artikelen die verkeerd aan u zijn geleverd willen wij u verzoeken die aan ons retour te sturen. Wij willen u verzoeken een verkeerde levering binnen 24 uur na ontvangst aan ons te melden via 020-2101420.